Doradztwo w marketingu i sprzedaży
Poznaj moje usługi doradcze i zamów bezpłatną wideo konsultację !
- Doradztwo w marketingu B2B
Pomagam tworzyć skuteczne Strategie Marketingu B2B oraz strategie MARKI opierając się na najnowszych metodach, narzędziach, trendach i unikalnej wiedzy jaką posiadam.
Wdrażam w firmach transformację cyfrową, digital i social media marketing.
- Obszary doradztwa w marketingu B2B
Nowoczesny Marketing B2B wymaga interdyscyplinarnej wiedzy, zrozumienia wielu obszarów w tym procesów zakupu i sprzedaży, aby móc stworzyć strategię, która z powodzeniem będzie skutecznie konkurować na rynku i wygrywać.
1. Budowanie strategii marketingowej i strategii marki
- Cel: Strategia marketingowa, która jest oparta o przewagi konkurencyjne klienta, wyróżniki marki, silną markę, kreatywność, thinking out of the box, aktualną sytuację rynkową oraz budżet.
2. Budowa działu marketingu
- Cel: Zespół, który pracuje zgodnie z zaplanowanymi procesami, osiąga cele i buduje silną markę.
3. Marketing Lead Generation
- Cel: Zwiększenie liczby leadów pozyskiwanych przez dział marketingu
4. Wsparcie w budowie strony internetowej
- Cel: Zaprojektowanie strony internetowej pod B2B, która stale generuje nowych klientów. Koncepcja strony do wdrożenia przez web mastera.
5. Audyt jakości pracy wynajętej agencji marketingowej
- Cel: Zbadanie jakości pracy zewnętrznych agencji marketingowych pracujących dla klienta. Weryfikacja skuteczności.
6. Audyt pracy działu marketingu
- Cel: Wykrycie i diagnoza problemów w zespole marketingu. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych.
7. Nowoczesny marketing B2B
- Cel: Wprowadzenie nowoczesnych narzędzi i metodyk pracy digital , które zapewnią rozwój marketingu i dostosują do oczekiwań nowoczesnego rynku B2B.
8. Określenie Buyer Person B2B
- Cel: Znajomość Buyer Person, do których kierujemy komunikację marketingową, zwiększając jej skuteczność i optymalizując budżet.
9. Marketing dla eksportu / na rynki zagraniczne
- Cel: Zaplanowanie działań marketingowych, strategii, która pomoże firmie zdobyć rynki zagraniczne w sektorze B2B.
10. Współpraca marketingu z działem sprzedaży
- Cel: Zbudowanie nowych procesów, dzięki którym oba działy stanowią jedną drużynę i wykorzystują nowoczesne narzędzia digital, współpracując w lejku marketingowo – sprzedażowym, zdobywają przewagę konkurencyjną i osiągają wspólny cel biznesowy.
11. Mapowanie ścieżki zakupowej klienta - Customer Journey
- Cel: Ścieżka zakupowa klienta jako baza do zbudowania strategii marketingowej i procesu sprzedaży.
12. Content Marketing
- Cel: Opracowanie skutecznej strategii content marketingu dopasowanej do Customer Journey, do języka korzyści klienta i do kanałów komunikacji.
13. Wow Customer Experience
- Cel: Budowanie unikalnych doświadczeń klientów, osiągnięcie mistrzostwa w tzw. momentach prawdy, w efekcie uzyskanie przewagi konkurencyjnej poprzez zachwycającą obsługę klientów.
14. Projektowanie strategii komunikacji marketingowej i strategii digital experience
- Cel: Budowanie efektywnej komunikacji marketingowej i unikalnych doświadczeń klientów w online, w efekcie pozyskiwanie nowych klientów i zwiększanie sprzedaży
Zamów testową, bezpłatną wideo - konsultację 20 minutową !
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
albo zamów
Brief przed ofertowy
Doradztwo w sprzedaży B2B
Pomagam we wszystkich obszarach sprzedaży B2B – przeprowadzam audyty, SWOT analizy i modelu biznesowego Business Model Canvas, mapowanie procesów i prowadzonych działań. Buduję kompetencje, projektuję procesy, wdrażam zarządzanie aktywnościami handlowców, zarządzanie sytuacyjne, operacyjne i strategiczne.
- Doradztwo w sprzedaży B2B – obszary
Nie ma dwóch takich samych firm. Każda firma ma swoją specyfikę i kulturę organizacyjną. Jedną z moich najważniejszych przewag konkurencyjnych jest ponad 27 lat doświadczenia i zebranie w jednym miejscu ( w mojej głowie 😊 ) unikalnej i niszowej wiedzy, która jest bardzo rzadko spotykana ponieważ nie można jej nabyć z książek, na najlepszych nawet studiach, z internetu, na skróty, za żadne pieniądze.
Najczęstsze obszary mojej pracy obejmują:
1. Audyt pracy działu sprzedaży B2B
- Cel: Diagnoza problemów, mapownie aktualnych procesów, identyfikcja potrzeb szkoleniowych w zespole.
2. Audyt zarządzania sprzedażą B2B
- Cel: Mapownie procesu zarządzania sprzedażą i siłami sprzedaży, diagnoza problemów, które występują na poziomie zarządzania zespołem i aktywnościami handlowców.
3. Budowanie strategii sprzedaży B2B – doradztwo
- Cel: Wskazanie kierunków i elementów do opracowania efektywnej, nowoczesnej strategia sprzedaży B2B, która jest oparta o przewagi klienta, aktualną sytuację rynkową oraz budżet.
4. Zarządzanie sprzedażą B2B
- Cel: Opracowanie metody zarządzania sprzedażą B2B opartej o KPI, OKR, cele, nowoczesne narzędzia pracy digital i online, o skuteczny system premiowy i motywacyjny dla handlowców i zarządzanie aktywnościami handlowców
5. Kompetencje działu sprzedaży B2B – szkolenia
- Cel: Dział handlowy dysponuje umiejętnościami niezbędnymi do realizacji strategii sprzedaży.
6. Strategia pozyskiwania klientów w B2B
- Cel: Projektowanie strategii pozyskiwania klientów B2B w erze transformacji cyfrowej, dopasowana do zmieniającego się rynku klienta B2B, jego potrzeb, oczekiwań, do usługi / produktu
7. Procesy w sprzedaży w B2B
- Cel: Mapowanie procesów, zaprojektowanie nowych procesów, które będą stanowić przewagę konkurencyjną firmy i pomagać realizować cele sprzedaży, zdobywać nowych klientów, budować i utrzymywać ich lojalność, skutecznie prowadzić up selling i cross selling u zdobytych klientów, stać się dostawcą numer 1.
8. Nowoczesna oferta handlowa w B2B
- Cel: Zaprojektowanie nowoczesnych ofert handlowych dopasowanych do współczesnego rynku B2B, do produktu/usługi, do specyfiki klienta, wykorzystując nowe środki komunikacji, istniejący proces sprzedaży B2B.
9. Rekrutacja handlowców B2B i Executive Seach
- Cel: Znalezienie i rekrutacja nowych handlowców B2B do zespołu, spełniających określone i wymagane kryteria kompetencji, umiejętności, doświadczenia, postaw i wartości dopasowanych do kultury organizacyjnej firmy.
10. Systemy CRM, Marketing Automation, ERP i inne dla działu sprzedaży B2B
- Cel: Wybór i wdrożenie systemu CRM, ERP, Marketing Automation, które ułatwią zarządzanie sprzedażą, zarządzanie lejkiem marketingowo - sprzedażowym, zarządzanie bazą klientów i relacjami z nimi, zarządzanie aktywnościami handlowców, w efekcie czego firma będzie zdobywała więcej klientów, więcej sprzedawała i więcej zarabiała.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
albo zamów
Brief przed ofertowy
- Doradztwo w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym w B2B
Pomagam we wszystkich obszarach zarządzania firmą, przedsiębiorstwem z sektora B2B, B2C, B2B2C.
Doradztwo w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym – obszary :
Najczęstsze obszary mojej pracy obejmują:
1. Zarządzanie strategiczne
- Cel: Identyfikacja obecnej kultury organizacyjnej i stylu zarządzania strategicznego. Wskazanie obszarów do poprawy, do zmiany, do rozwoju w celu poprawy efektywności i skuteczności zarządzania przedsiębiorstwem w celu wyraźnego stawiania celów strategicznych, poprawy ich świadomości w zespole i poprawy przywództwa właścicieli lub zarządu.
2. Analizy modelu biznesowego firmy B2B – SWOT analiza i Business Model Canvas
- Cel: Analiza funkcjonującego w firmie modelu biznesowego, identyfikacja słabych i silnych stron firmy, szans i zagrożeń we wskazanych obszarach firmy - wskazanie obszarów do poprawy, do zmiany i do rozwoju. Przygotowanie listy Qiuck Win, Long Term Win, procesów do zaprojektowania, do przemodelowania zgodnie ze ścieżką zakupową klientów B2B, uwzględniając zmiany na rynku B2B w okresie pandemii i w erze transformacji cyfrowej.
3. Employer Branding dla firmy
- Cel: Analiza sytuacji dotyczącej wizerunku firmy jako pracodawcy. Wypracowanie strategicznych kierunków, value proposition i pozostałych wyróżników marki pracodawcy jakie powinny stać się kluczowymi elementami strategii Employer Branding jaką powinien opracować i wdrożyć dział HR w celu pozyskiwania jak najlepszych kandydatów do pracy i minimalizowania rotacji w zespole pracowników już pracujących w firmie.
4. Misja, Wizja, Branding, Logo, Claim marki, Boss Branding w B2B
- Cel: Wypracowanie i zaprojektowanie tych elementów dla firmy, wypracowanie fundamentów dla strategii boss brandingu, personal brandingu, dostarczenie know how, warsztaty kreatywne, dostarczenie propozycji kreacji, pomysłów, inspiracji.
5. Wow Customer Experience Management w B2B
- Cel: Mapowanie istniejących procesów, zaprojektowanie procesu zachwycającej obsługi klientów B2B. Zidentyfikowanie tzw momentów prawdy w procesie obsługi klienta i w procesie sprzedaży, zaprojektowanie unikalnych doświadczeń klienta i osiągnięcie mistrzostwa we wszystkich momentach prawdy, co w efekcie stanie się jedną z przewag konkurencyjnych.
6. Problem Solving i zarządzanie projektami
- Cel: Rozwiązywanie problemów w sprzedaży, w marketingu, w zarządzaniu na poziomie operacyjnym B2B. Burze mózgów z Zarządem, z właścicielami, z wybranymi działami i grupami projektowymi.
7. Mentoring i coaching dla kadry managerskiej
- Cel: Pomoc i wsparcie w rozwoju kompetencji managerskich, w rozwoju przywództwa, w rozwoju kompetencji miękkich, w kierowaniu ludźmi, zespołem, w przygotowaniu do nowych ról, funkcji i zadań.
8. Doradca zarządu- właścicieli na dłuższy dystans w abonamencie miesięcznym
- Cel: Pomoc i wsparcie dla właścicieli, dla zarządu firmy w strategicznym i operacyjnym zarządzaniu firmą, doradztwo w wszelkich projektach zgłoszonych przez zarząd firmy. Ta forma doradztwa jest realizowana w systemie abonamentowym, 3 rodzaje abonamentu, w każdym z nich jest inna ilość dni w jakich pracuję z firmą w jej siedzibie oraz ilość konsultacji online :
Abonamenty :
- Aloha VIP Złoty 19.987 zł netto / mc
- Aloha VIP Srebrny 15.567 zł netto/mc
- Aloha VIP Kryształowy 11.797 zł netto/mc
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
albo zamów
Brief przed ofertowy